2.09.2015

Spotkanie blogerk

Cześć kochani!nareszcie wracam już do was po mega długiej przerwie (nic nowego-Pan internet plus ciągły brak czasu).Dwudziestego siódmego  stycznia miałam okazję uczestniczyć w moim 1 spotkaniu blogerek(co najfajniejsze w moim mieście!)w naprawdę przepięknym "Strauss Caffe".Cudowne miejsce i jedzenie(polecam torcik bezowy.Uwierzcie mi-jest wart swoich kalorii).Poznałam 9 nowych (nie licząc w tym mojego małego jednorożca Emi)blogerek:Dorotkę-organizatorkę spotkania,Agnieszkę,Karolinę,Kingę,Justynę,Alicję,Justynę,Beatę i Kamilę.Niektóre dziewczyny przyszły trochę wcześniej,niektóre później, ale na szczęście zdążyłam poznać je wszystkie!.Oczywiście pogaduchom nie było końca przez co aż żal było się żegnać.Przyznam, że mimo strasznego bólu głowy wspominam ten dzionek bardzo dobrze.To takie fajne widzieć się po raz pierwszy ale mieć o czym rozmawiać.Mam nadzieję, że w bliskiej przyszłości znów to powtórzymy.Dzięki dziewczyny :)!



46 komentarzy:

  1. Super, że spotkanie się udało. Śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudne miejsce! A spotkanie musiało być naprawdę fajne bo na zdjęciach wyglądacie na bardzo zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. TOTALNIE MAGICZNE MIEJSCE- REWELACJA
    Pozdrawiam kochana
    <3
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne miejsce ! Tyle mogę powiedzieć ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne miejsce naprawdę :]
    Dobrze, że spotkanie się udało :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę spotkania! :) Bardzo chciałabym zorganizować podobne w Trójmieście.

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku, jak tam elegancko! :) super, że się spotkałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę takie spotkania - ja niestety za bardzo się wstydzę by "wyjść" do ludzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu :) Jestem osobą wstydliwą i nawet gdyby w mojej miejscowości było takie spotkanie chyba nie odważyłabym się by na nie iść. Może kiedyś :)

      Usuń
  9. Wspaniałe miejsce na takie spotkanie, zawsze chciałam wziąć udział w czymś takim <3
    http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, musiało być super *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne wybrałyście miejsce na spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh, jak ja Ci zazdroszczę! *__* Jak jeszcze mieszkałam w Polsce sama chciałam zorganizować spotkanie blogerek, ale nie udało mi się nikogo zmotywować do współpracy...

    OdpowiedzUsuń
  13. O, jakie klimatyczne miejsce... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ;/strasznie cie pogrubił ten szary sweterek dodał Ci ze sto kilo.Taka szeroka jestes przez niego ;/;

    OdpowiedzUsuń
  15. Mały jednorożec tęskni za Ness ;**

    OdpowiedzUsuń
  16. ale tam pięknie! świetne zdjęcia :) :*

    OdpowiedzUsuń
  17. w miejscu idzie się zakochać, pięknie tam jest! :D

    zapraszam: fedricci17.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne miejsce gdzie odbyło się spotkanie ! Świetnie wszyscy się prezentują;)


    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  19. To musiało być bardzo ciekawe doświadczenie ;) Piękne miejsce ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne miejsce i zdjęcia <3
    Zapraszam http://akwelele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. takie spotkania to świta sprawa;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie się tak spotkać, świetny pomysł i fajne zdjęcia :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale piękne wnętrze. Nic tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne miejsce - rewelacyjny wystrój :**

    OdpowiedzUsuń
  25. Widać, że było bardzo fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę spotkania ;)
    Patrzę na datę Twojego posta, 2.09.2015? chyba czas mi się zatrzymał w miejscu o 7 m-cy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah nie niee to tylko takie uľozenie daty :)

      Usuń
  27. Chciałabym choć raz pojawić się na takim spotkaniu :)
    Zdjęcia świetne, miejsce również!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie spotkania muszą być świetną sprawą.
    Mam nadzieję, kiedyś wybrać się na podobne, a miejsce spotkania bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń