2.28.2015

Kamil Bednarek/Raggafaya Krynica Zdrój + JUTRZEJSZA ROCZNICA BLOGA

Cześć wszystkim!wczorajszy dzień spędziłam na koncercie Kamila Bednarka i Raggafaya w Krynicy Zdrój.Ludzie!oni to dopiero zarażają pozytywną energię!.Przyznam, że dawno nie czułam się tak zmęczona.Uwielbiam to uczucie, kiedy wiem, że głównym tematem spotkania jest muzyka.To niesamowite jak te kilka ładnych "brzdęków" potrafi działać na człowieka.

KOCHANI!JUŻ JUTRO NASZA PIERWSZA(4)ROCZNICA BLOGA!!NIESAMOWITE JAK TEN CZAS LECI.CHCIAŁABYM WAM BARDZO ALE TO BAAAAARDZO PODZIĘKOWAĆ!ZA WSPARCIE, CIĄGŁE ODWIEDZINY, KOMENTOWANIE, OBSERWOWANIE I CAŁĄ RESZTĘ!BEZ WAS NIE BYŁOBY NICZEGO.DZIĘKUJE!!!DZIĘKUJE!!!! DZIĘKUJE!!!!

53 komentarze:

  1. Gdyby ktoś nie usunął ci postów to ile dziś by minęło lat bloga?

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo, rocznica ważna rzecz :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że koncert był udany! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że na koncercie była świetna zabawa! :) Najlepszego z okazji rocznicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, 4 lata :)
    zgadzam się, muzyka potrafi niesamowicie na nas wpłynąć, wręcz podsunąć rozwiązania problemów!
    trzymaj się, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czuję do niego ani mięty ani rumianku :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę tego koncertu, musiało być niesamowicie!
    Wow! Mój blog w marcu kończy dopiero rok. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Muzyka ma ogromny wpływ na basze samopoczucie, więc ważne jest żeby słuchać tego, co się lubi :) zazdroszczę koncertu! Energia musiała być niesamowita :) No to świętujemy razem z Tobą i Twoim blogiem :) a zarazem wytrwałości na przyszłość życzę! :)

    http://zakochanaa-w-zyciu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Kamila <3
    A muzyka to coś, co często pomaga w wyrażaniu uczuć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widze ze na koncercie byla fajna zabawa:)
    Gratulacje kolejnej rocznicy bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  11. cho akurat za nim nie przepadam to kocham koncerty- wspaniała atmosfera <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę koncertu i życzę kolejnych lat na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię jego niektóre piosenki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę koncertu i gratuluje! ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję blogowej rocznicy :-) I tak udanego koncertu :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluje blogowej rocznicy ! Ale ci zazdroszczę ! Uwielbiam Bednarka ! Świetny jest ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To jestes ty na pierwszym zdjeciu z Bednarem?ile masz lat?lubisz go wgl;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja .:)Osiemnaście.Szczerze mówiąc nie mam do niegonic.Jest świetnym człowiekiem :)

      Usuń
  18. Wow,super! Gratulacje rocznicy bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie moja muzyka totalnie, ale fajnie że Tobie sie podobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przepadam za jego muzyką ale fajnie że się dobrze bawiłaś! :)
    http://bartekrochniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię Bednarka;)
    Gratulacje rocznicy!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie sie bawicie :) to mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  23. Widać, że świetnie się bawiłaś:) fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  24. trzeba przyznać ze Bednarek przystojny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dlaczego niektorzy komentuja ci komentarze i gratuluja 4 rocznicy bloga jak przeciez wyrażnie napisałaś w notce że jest pierwszy roczek?ine rozumiem tego?nbie czytaja czy co?czy jak?

    OdpowiedzUsuń
  26. Sprawdź pierwszą notkę po prawej w archiwum :)
    Mój "roczek" to tak naprawdę 4 latka.Starsze posty zostały usunięte.Dlatego zaczynam od nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widać, że dobrze się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z chęcią wybrałabym się na jego koncert :) Lubię jego twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O tak Kamil zdecydowanie potrafi zarazić pozytywną energią :) Uwielbiam jego koncerty.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię Bednarka i byłam raz na jego koncercie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie słucham jego muzyki ale cenię go za to, że wczuwa się na swoich koncertach

    OdpowiedzUsuń
  32. zazdroszczę <3

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję rocznicy bloga ;)!

    OdpowiedzUsuń
  34. Byłam na tym koncercie nawet na jednym zdj ( tym ze sceny) mnie widać :D Byłą świetna zabawa w sumie tak ejst na każdym koncercie Bednarka ja byłam juz na czterach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio?ale fajnie :).Jeśli chodzi o liczbę koncertów to ja niestety "zaliczyłam" tylko 2.To prawda!jest świetny :)

      Usuń
  35. Kamil <3 Mega pozytywny,tętniący życiem człowiek!

    OdpowiedzUsuń
  36. Też byłam na jego koncercie w 2013 na woodstock'u, fajne emocje :)

    OdpowiedzUsuń
  37. patrząc po zdjęciach widać, że Kamil dał z Siebie wszystko i koncert musiał być świetny! Zazdroszczę :C

    OdpowiedzUsuń
  38. NOOO, niesamowite :D ALE TO DOBRZE!
    świetne zdjęcia a Kamil to meeeega pozytywna osoba, masakra ;O zazdroszczę Ci koncertu!
    Pozdrawiam! :*:*

    OdpowiedzUsuń
  39. Kamil jest bardzo pozytywnym człowiekiem! :)
    zazdroszczę Ci tego koncertu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie byłam na jego koncercie i muszę się wreszcie wybrać :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedy nowa notka tęsknimy za Toba :(? ❤

    OdpowiedzUsuń
  42. Ooo zazdroszczę takiego koncertu :D buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam Bednarka :) Zagladaj tu czesciej Ness :) Z gory przepraszam za brak polskich znakow, male probmemy z klawiatura;p Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. Nigdy nie byłam na jego koncercie, a jego piosenki lubię i chyba czas się kiedyś wybrać :) Świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń