11.03.2014

Łatwe Ciacho

Dzień Dobry Kochani!dziś wpadam do was tylko na chwilkę.Zaraz biegnę na autobus.Uwielbiam czuć się wyspana!.Przyznam, że to dość fajne uczucie, kiedy chętniej otwiera się oczy na dźwięk budzika.Uciekam na małe"śniadanie".Nowy pomysł w proszku.Ciekawy i szybki sposób na mały, słodki smakołyk ,Jedliście?znacie?miłego dnia!

36 komentarzy:

  1. ponoc zapachem kusi ale smakiem juz nie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja słyszałam, że bez rewelacji ale chętnie bym spróbowała :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach mam ochotę na to ciacho!

    OdpowiedzUsuń
  4. Caly czas widze reklame tego produktu i zastanawialam sie czy to jest dobre ale teraz musze kupic i sprobowac!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale bardziej wolę z tej samej gamy są takie hmm to są serniczki, zalewa się zimnym mlekiem, miesza i odczekuje jakies 5-10 minut :) to jest gienialne, lepsze od tych babeczek

    OdpowiedzUsuń
  6. robiłam, ale domowe nie z proszku. Było dobre, aczkolwiek wolę jednak te ciasta z piekarnika :)
    A ciekawi mnie również ten smak mikrofalówkowego.. no ciekawi!

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie próbowałam ,cjakoś boje się takich wynalazków :D

    OdpowiedzUsuń
  8. przypomniałaś mi, że przecież ja mam jeszcze gdzies te ciacha w kuchni!!!!!!!!!!!! :D DZIEKI ZIĄ!

    OdpowiedzUsuń
  9. koniecznie muszę tego spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kusisz, oj ja uwielbiam słodkości
    a takie proste ciacho, to coś w sam raz dla mnie !

    OdpowiedzUsuń
  11. I co, dobre było? Bo mi niezbyt smakowało chociaż najgorsze nie było ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. ja wolę robić podobne smakołyki sama, bo aż oczy bolą od chemii na etykietach tych kupnych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja osobiście jeszcze tego nie jadłam, ale słyszałam, że nie zachwyca :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam przepis na takie ciacho z kubka, a dokładnie na murzynka. To pięć minut roboty i gotowe. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam łatwe ciacho. Zazwyczaj traktuję je jako przekąskę po kolacji, gdy siedzę dłużej i oglądam np. jakiś film. (dojadam się po prostu :P)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jadłam, ale mam ochotę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. jej już widziałam tyle razy ta reklamę teraz u Ciebie i mam to kupic i zawsze zapominam- wygląda smakowicie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. wygląda nawet spoko, prawie jak w reklamie.
    dobre to ? bo w sumie pomimo diety, mam ochoote :D
    tylko nie mówcie nikomu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. nikt mnie nie namówi żebym to zjadła :) chemia w niej pewnie aż razi, wolałabym zrobić coś sama muffiny to chwila roboty przynajmniej wiem co jem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie jadłam nigdy tego, dobre?:)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. reklamę widziałam już milion razy ale jakoś mnie to odrzuca ile tam musi byc chemii. wrrr zresztą z tego co widzę po zrobieniu wgl nie wyglada jak na obrazku z reklamy;D


    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  22. nie raz, ale mi wychodziło takie na pół kubka i dość małe (nie jak w reklamie, smutek XD)

    OdpowiedzUsuń
  23. kupilam zrovilam i jak dla mnie nie sa dobre :( suche i jakies chemiczne w posmaku

    OdpowiedzUsuń
  24. Te ciasto przypomina chyba ciasto robione w mikrofalówce no nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi to nie smakowało fuj :p poza tym to sama trucizna :D jeśli chodzi o skład

    OdpowiedzUsuń
  26. uuu, nie nie znam:< DOBRZE, ŻE WYSPANA!:)
    +życzę udanego weeku kochana i milion uśmieszków:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę koniecznie wypróbować:D

    OdpowiedzUsuń
  28. muszę koniecznie w końcu spróbować!!

    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Zrezygnowałam z tego typu potrawek ;) Co Cię tak długo nie ma na blogu;?;>

    OdpowiedzUsuń