10.26.2014

#regali

Jak już pisałam-prezenty.Nie wszystkie.Większość.Przepraszam ale jest tego masa!:)
      Oskar za osiągnięcie 18'stki i mój ulubieniec..sekretnik.Nigdy nie zapomnę chwili w, której otworzyłam to maleństwo.Nie mogłam przestać płakać.Mój tata zmarł gdy miałam 10 lat.To nasze ostatnie zdjęcie razem.Pamiętam każdy szczegół tego dnia.Nawet smak tortu, z którego razem zdmuchiwaliśmy wtedy świeczkę.To było niesamowite.Czułam się jakby był obok mnie.Od tamtej pory noszę go bez przerwy.Do kompletu dostałam również małą nutkę.Dlaczego?myślę, że to symbol obietnicy, którą złożyłam samej sobie po jego śmierci.Nigdy nie usłyszał jak śpiewam.Postanowiłam zrobić coś więcej w tym kierunku.Czy mi się uda?mam nadzieję.Jak na razie spełniam swoje marzenia.Bez chamstwa i natręctwa.Jestem z tego dumna.
urocze "trofeum" z życzeniami 
bukiet z 18 przepięknych róż(jak widać już zaczęłam je suszyć)
I nasze maleństwo.180cm wzrostu,miękkie futerko i jakieś...4 kg ?.Nazwaliśmy go"Bob"-Jak Bob Marley...Tylko bez "Marley" hahah:)
18'stka więc i takich prezentów nie mogło tu zabraknąć.Na drugim zdjęciu genialny bukiecik zrobiony z rafaello(które uwielbiam)i starannie zwiniętych na kształt róży stringów.1 Zdjęcie?chyba nie trzeba opisywać :)
w pudełeczku kolczyki do nosa + genialnie imitujący "serce oceanu" wisiorek,(z filmu Titanic)
kosmetyki!część prezentów przy, której było najwięcej
"roboty".Nie sfotografowałam wszystkich za co przepraszam ale naprawdę ostatnio nie mam na to czasu.Jest ich mnóstwo(większość z nich pochodzi z firm, o których nawet nigdy nie słyszałam)jak widać po zdjęciach zdążyłam już pomalować się każdą z poniższych zabawek.Do zdjęć wybrałam kilka moich ulubieńców:                    

38 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia! a jaki miś <3 jaaaa <3
    Zapraszam do mnie na nowy post ;*
    http://magiclovv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne prezenty :D bielizna super czad! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny post :) Chcialabym miec takiego duzego misiaka. ;3

    Poklikasz w linki? Proszę to dla mnie bardzo ważne. Dziekuje <3 http://lusialuska.blogspot.com/2014/10/wishlist-sheinside.html?m=0#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. 18 to ważny moment:) Pamiętam jak bardzo się cieszyłam, że juz jestem pełnoletnia i szpanowałam dowodem na prawo i lewo, a teraz już nikt nie chce go oglądać jak kupuję alkohol :( Takie to przygnębiające :P hehehehe

    Sto lat!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tego nadostawałaś , same przydatne prezenty ;) a taki miś suuuuper;]

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia w realizacji swojego celu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super! realizuj się, Tata byłby z Ciebie dumny. piękne wspomnienia i piękne prezenty.. ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing presents: LOVE it!!! And Happy Birsthday sweetie!!! You have a great blog. Let me know if you want we follow each other by GFC, bloglovin', google+, etc. I hope so: I'll be waiting for you!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  9. Też dostałam takiego wielkiego misia. :) Ach, aż mi się moja 18. przypomniała. Chciało by się cofnąć w czasie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe! Oskar za osiągnięcie 18 lat - ciekawy pomysł! :-)

    Sto lat! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prezenty! Ja też miałam 18 w tym roku, jednak nie dostałam tak wiele, pewnie ze względu na to że nie urządzałam imprezy, bo wybralam wyjazd na koncert tego dnia, czego później troszkę żałowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat :)
    Twój tata był by z ciebie bardzo dumny. :)
    Bardzo fajne prezenty.


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. teraz śmialo mozesz isc po flaszke ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne prezenty, wszystkiego najlepszego! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te nieśmiertelniki świetna sprawa.. Piękna pamiatka. Czemu nie usłyszał jak śpiewasz? Wstydziłas się czy nie było okazji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam interesować się muzyką dopiero w wieku 11lat.Wcześniej kontynuowałam rodzinną(od strony taty)tradycje-rysunek.Zawsze mnie wspierał i trzymał za mnie mocno kciuki.Żałuje, że nigdy nie zdążył mnie usłyszeć

      Usuń
    2. Eh. Mam nadzieję że wiele osiągniesz w śpiewaniu. Wrzucaj swoje nagrania :)

      Usuń
  16. cudowne prezenty :D ten misiek jest genialny :D:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej wzruszyłam się początkiem tekstu. Mam nadzieję, że uda Ci się spełnić marzenie.
    Super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. echh tez bym chciała mieć znowu 18 lat xd

    OdpowiedzUsuń
  19. wracaj do swojego kraju włoszko ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. i tak nic w życiu nie osiągniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimie/Rasisto.. nikt Cię nie prosił o wypowiadanie się, Ona osiągnie to czego pragnie czy to Ci się będzie podobało czy nie więc jeśli możesz to po prostu nie komentuj tego.
    widać ludzka zazdrość nie zna granic ;) pozdrawiam anonimku i Ness ;** skarbie jesteś wspaniała więc osiągniesz swój upragniony cel ! Kocham Cię ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Prezenty na 18 zawsze są dosyć... ciekawe xD Ja swoją mam w lutym, ale impreza będzie dopiero latem :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne prezenty :) Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pamiątka ze zdjęciem przywołująca wspomnienia to wspaniały prezent.

    OdpowiedzUsuń
  25. to zdjęcie jest genialne :) super idea!
    Ale prezentów!!! :D wow!

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowne prezenty ;) mam nadzieję, że spełnisz swoje marzenie dotyczące śpiewania

    OdpowiedzUsuń
  27. No to życzę Ci, by obietnica się spełniła :-) Wszystkie prezenty rewelacyjne, ale ten wielki misiek najlepszy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniałe prezenty, spóźnione wszystkiego najlepszego! :) Aż nie wierzę, że moja 18stka była już 2 lata temu. Trzymam kciuki, żeby udało Ci się spełnić marzenia! Tata byłby z Ciebie dumny i jestem pewna, że gdziekolwiek jest - słyszał jak śpiewasz :)

    OdpowiedzUsuń