4.09.2014

Morskie Oko

Cześć!wiosna powoli budzi się do życia!!.Ostatnim rzadko kiedy coś maluje mi na twarzy tak szczery uśmiech jak ładna pogoda za oknem.Dziś rozpiera mnie ogrom pozytywnej energii!czuję,że małymi kroczkami odzyskuję psychiczną równowagę.Wreszcie!!!.Nic nie uszczęśliwia mnie w tej chwili bardziej niż kwitnące w okół kwiaty,słońce i...lekko pokryte resztkami śniegu niedaleko mnie góry.Morskie oko.Nie pamiętam tak naprawdę co głównie sprawiło,że zakochałam się w tym miejscu.Każdy jego szczegół to dobry pretekst do zachwytu.Jest tu tak magicznie!zwyczajny ubrany w przyrodę kawałek świata,który nosi uśmiech na tylu twarzach na raz.Niesamowite.
 
 

30 komentarzy:

  1. uwielbiam tam chodzić i zawsze jak jesteśmy w Zakopanym idziemy tam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie byłam nad morskim okiem :) super zdjęcia! ale jeszcze mało wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne widoki. Uwielbiam góry.

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm, pięknie tam! :)
    piękna stylizacja :)
    klikniesz w baner sheinside? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaka kurwa stylizaccja?-.-+ness widze zdjęcia robione instagramem ;ppp

      Usuń
  5. Ja byłam raz nad Morskim Okiem i mam nadzieję, że uda mi się w najbliższym czasie znów odwiedzić to miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia ...bardzo dawno juz nie byłam w górach :/ aj zachwycające widoki <3

    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  7. raj na ziemi - nie ma to jak nasze PL :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam to miejsce, niedługo muszę koniecznie się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne zdjęcia!:) Aż chce się w góry wybrać;)

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  10. byłam kilka razy, za każdym tak samo sie zachwycam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia. ;d

    Zapraszam do mnie (;
    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/
    Oraz do polubienia, mojego profila na facebooku:
    https://www.facebook.com/pages/Uliczna-Moda-Na-Co-Dzie%C5%84/210271709073998

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ładnieee<3niedaleko od Nowego Sącza do Zakopca w sumie ;>>nic dziwnego że tam byłaś A Jadłaś tam oscypki?ja zawsze jak tam jestem to jem ile wlezie*o*
    Pozdro:SebEek <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak!oscypki to coś co mogłabym jeść na okrągło! :) a już zwłaszcza te w kształcie frędzli/warkoczy

      Usuń
  13. Idź nad Morskie oko w lecie-o wiele ładniej tam wtedy ness :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Morskie Oko. Miałam okazję być tam dwa razy w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham góry, ale nad Morskim Okiem jeszcze nie udało mi się być... Jeśli tylko będę miała możliwość, z pewnością nadrobię :) Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam nad Morskim Okiem parę lat temu, ale do dziś mam ten dzień w sercu i to miejsce! Jeszcze nie raz tam wrócę, na 100%! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow!
    ale piękne zdjęcia!
    aż bym się chciała tam teraz znaleźć!

    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nigdy nie byłam nad morskim okiem :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj zawsze chciałam tam trafić i myślę że jeszcze mi się uda!
    Twój post mnie tylko do tego zmotywował!
    Jednak ta Polska piękna jest! :-)
    Jak zwykle rewelacyjnie skomponowany post!
    Zawsze wiesz jak zwrócić na siebie moją uwagę :-*
    Ciągle muszę tu wracać po więcej :*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  20. Absolutnie zgadzam się z tym, źe to magiczne miejsce. W górach jestem niemalże co roku. Chętnie wybiorę się znowu :)
    Pozdrawiam!
    STYLONADA.PL

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń